Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Μιλώντας λίγο με την JOANNA DRIGO....


-"Κάποιες ώρες γεννιούνται τα όνειρα"...πώς νιώθεις μετά την γέννηση του δικού σου ονείρου;
-Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που μπορώ να ενώνομαι με τους ανθρώπους μέσω της μουσικής!Αυτό είναι για μένα η μουσική:Ένωση!!

-Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης για σένα;
-Τα βιώματα μου και τα βιώματα των άλλων..καθώς και άλλα τραγούδια!

-Πώς φαντάζει ο όρος "τέχνη" μέσα από τα δικά σου μάτια;
-Δεν ξέρω τι θα πει τέχνη,πόσο μάλλον αν αυτό που κάνω εγώ είναι τέχνη..εγώ απλά παίζω μουσική γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς!

-Ποια είναι τα ακούσματα σου και κατά πόσο "περνούν" αυτά μέσα στις δικές σου μουσικές;
-Τα δικά μου ακούσματα; Mainstreamίλες της αμερικάνικης και της βρετανικής σκηνής καθώς και τα δικά μας τα εγχώρια..κλαρίνα,μπουζούκια..Όλα συμβάλλουν, είτε το θέλουμε, είτε όχι.

-"Ονειρεμένες" συνεργασίες;
-Με τον Κηλαηδόνη..

-Η τόσο ταξιδιάρικη μουσική σου..εσένα την ίδια που σε ταξιδεύει;
-Σε φαντασιώσεις μου για την ιδανική ζωή, τον ιδανικό έρωτα, τον ιδανικό πόνο..

-Σε ποια γωνιά της Αθήνας,βρίσκεις ένα κομμάτι του εαυτού σου;
-Στα Εξάρχεια..στην Πλάκα..ομορφιά και ασχήμια δεμένες στενά.

-Το καλοκαίρι θα κάνεις εμφανίσεις εντός και εκτός των "τειχών";
-Κάτι θα κάνω κι εγώ...


*Ευχαριστούμε πολύ Joanna...μέσα από την καρδιά μας, σου ευχόμαστε τα καλύτερα!!
Μην χάσετε ευκαιρία να την δείτε ζωντανά..:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου